אוניברסיטת תל אביב מפגישה ומושכת צעירים מכלל הארץ המגיעים מערים, כפרים, יישובים וצורות התיישבות שונות. כל אחד מביא עימו ידע ותובנות ביחס למקום שממנו הגיע. המעבר לעיר תל אביב והלימוד במוסד אקדמי מגוון מאפשר התבוננות רפלקסיבית על המקומות שמהם הגיעו ושבהם הינם מתגוררים כיום. בפרויקט אנשים ומקומות אנו רוצים להפוך את הידע ונקודות המבט הללו לסדרת פודקסט שתספר משהו חדש על חיי היומיום והיחסים החברתיים שמתרחשים בסביבות המגורים השונות בישראל.

אם יש לכם משהו לספר על המקום שממנו הגעתם או המקום שבו את/ה חיים היום ואתם רוצים לרכוש כלים ומיומנויות בעשיית פודקסטים חברתיים וכתיבה סמי-אקדמית, אתם מוזמנים להגיש מועמדות לפרויקט! ההגשה פתוחה עד ה20.2.23!

הפרויקט מיועד לסטודנטים בתואר ראשון ושני מכלל הקמפוס וייעשה בזוגות או קבוצות קטנות. הוא יתקיים לאורך סמסטר ב’ ויכלול ארבעה מפגשים פרונטליים (בימי שישי אחת לחודש) אשר יוקדשו לחקר מקום וסוגיות עירוניות, מציאת נושא ולימוד מיומנויות כתיבה ועשיית פודקסט (הקלטה באולפן, ראיון, עריכת תוכן ועריכת סאונד). כל קבוצה תלווה באופן אישי על ידי הצוות המיומן של כתב העת והפודקסט אורבנולוגיה, כתב העת של המעבדה לעיצוב עירוני באוניברסיטת תל אביב. הסדרה כולה תתפרסם באורבנולוגיה בקיץ 2023.

להגשת מועמדות לפרויקט